آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ از آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

به گزارش نادیاتور، دکتر قدرت اله محمدی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به روز بزرگ 22 بهمن گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هم پا و همراه دیگر سازمان های امدادی و خدمات رسان در مسیر راهپیمایی روز بزرگ 22 بهمن 1402 آماده خدمت رسانی و امداد رسانی به راهپیمایان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان عزیز پایتخت در 138 ایستگاه آتش نشانی، 320 آتش نشان به همراه 180 دستگاه خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت ها و تجهیزات کامل آتش نشانی از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 22 بهمن سال جاری در 110 نقطه از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی و مسیرهای منتهی به این دو میدان مستقر خواهند بود و آماده ارایه خدمات و تامین ایمنی شهروندان و راهپیمایان عزیز هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ ادامه داد: خواسته ما از شهروندان و راهپیمایان عزیز این است که در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، بلافاصله با شماره 125 تماس بگیرند تا آتش نشانان از نزدیک ترین نقطه خود را به محل حادثه برسانند و امدادرسانی را انجام دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز بزرگ 22 بهمن، همپای راهپیمایان در مراسم راهپیمایی یوم اله 22 بهمن شرکت می کنند و در صورت لزوم در ارایه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می نمایند.

وی در پایان گفت: در خیابان آزادی (مسیر راهپیمایی روز بزرگ 22 بهمن) و در مجاورت اداره مرکزی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، غرفه های آموزشی و ترویج فرهنگ ایمنی و آتش نشانی برپا می شود تا مربیان آموزش سازمان آتش نشانی تهران بزرگ با برنامه های متنوع، آموزش های ایمنی و آتش نشانی را به کودکان و بزرگسالان ارایه دهند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش 320 آتش نشان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران"، کلیک کنید.