اعدام 200 آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا

دفتر رسانه ای دولت غزه از جنایات جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا پرده برداشت.

به گزارش نادیاتور، دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی بیش از 200 نفر از آوارگان فلسطینی و پنج نفر از پزشکان و کادر درمان را در مجتمع پزشکی الشفا به شهادت رسانده است.

این مرکز همچنین اعلام کرده رژیم صهیونیستی حدود 1000 نفر را نیز در این مجتمع پزشکی بازداشت کرده است.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته تاکنون این مرکز درمانی را به بهانه حضور نیروهای فلسطینی محاصره کرده و به بمباران بخش های مختلف آن ادامه می دهد.

طبق این گزارش، کادر پزشکی و آوارگان در این بیمارستان یا با خطر بمباران مواجه هستند و یا اینکه از آن خارج شوند و تحت بازجویی، شکنجه و یا اعدام قرار گیرند.

این نهاد همچنین «جنایت های تازه و ادامه دار رژیم صهیونیستی که در مقابل چشم و گوش جهانیان به وقوع می پیوندد» را محکوم کرد.

دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه، آمریکا را «شریک واقعی» رژیم صهیونیستی در این جنایات توصیف و اعلام کرد جامعه جهانی در برابر این اقدامات مسیولیت کامل دارد. 

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعدام 200 آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعدام 200 آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا"، کلیک کنید.