افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی

رستمی عنوان کرد؛

افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی

سرپرست اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، علیرضا رستمی سرپرست اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس آمار تجمیعی کد ثبت صادره برای تولید ماده اولیه طبیعی در سال 1401 به 241 مورد می رسید که در سال گذشته با 87 درصد رشد به 328 مورد رسید.

وی افزود: تعداد اقلام شناسه گذاری شده فرآورده طبیعی تا پایان سال 1402 به بیش از 193 میلیون رسیده است.

رستمی گفت: با توجه به تکلیف مقرر در نقشه راه فرآورده های طبیعی و دارو های طب سنتی ایران در افق 1404، مبنی بر افزایش تعداد فرآورده های طبیعی موجود در فهرست تا 1612 فرآورده طبیعی و دسته های درمانی به 53 دسته، تعداد پروانه های صادره برای فرآورده طبیعی تا پایان سال 1402 به تعداد 4561 مجوز در 59 دسته درمانی بوده است که بالاتر از اهداف پیش بینی شده بوده است.

افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 87 درصدی صدور مجوز ماده اولیه فراورده های طبیعی"، کلیک کنید.