بازدید بیش از 1 میلیون گردشگر از جاذبه های طبیعی مازندران

نادیاتور/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از شروع طرح خدمات سفرهای نوروزی در استان یک میلیون و 138 هزار و 348 نفر از جاذبه های طبیعی مازندران بازدید کردند.

حسین ایزدی پنج شنبه 9 فروردین در ستاد خدمات سفر از اقامت 8 میلیون 929 هزار و 315 نفر مسافر در مازندران از 23 اسفند تا 7 فروردین خبر داد.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح خدمات سفرهای نوروزی در مازندران 821 بازدید میدانی از مراکز اقامتی استان انجام شد.

ایزدی درباره بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان اظهار کرد: 234 هزار و 775 نفر از جاذبه های تاریخی، 90 هزار و 508 نفر از جاذبه های تفریحی، 14 هزار و 756 نفر از مراکز و کارگاه های صنایع دستی، 71 هزار و 146 نفر از جاذبه های مذهبی، 37 هزار و 544 نفر از موزه ها و 1 میلیون و 138 هزار و 348 نفر از جاذبه های طبیعی مازندران بازدید کردند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید بیش از 1 میلیون گردشگر از جاذبه های طبیعی مازندران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید بیش از 1 میلیون گردشگر از جاذبه های طبیعی مازندران"، کلیک کنید.