بازپخش مجموعه «بچه محل» روی آنتن شبکه دو 

بازپخش مجموعه «بچه محل» روی آنتن شبکه دو 

مجموعه «بچه محل» از پنجشنبه 5 بهمن همزمان با میلاد امام علی (ع) ساعت 16:20 از شبکه دو بازپخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، مجموعه «بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، فضایی شاد و صمیمی را برای کودکان و خانواده هایشان فراهم می آورد.

این مجموعه با هدف بالا بردن سطح آگاهی مخاطب کودک درباره موضوعات و مسایل زندگی با ایده های نو و فضایی جذاب و مفرح در هر قسمت ماجرا های متفاوت اهل محل را با حضور عمو پورنگ و بازیگران مختلف به تصویر می کشد. 

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان، با هنرمندی سروش جمشیدی از جمله هنرمندان فصل سوم این مجموعه هستند.

مجموعه «بچه محل» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی پور در شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است هر روز ساعت 16:20 از شبکه دو سیما پخش می شود که آغاز آن از پنجشنبه 5 بهمن همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازپخش مجموعه «بچه محل» روی آنتن شبکه دو " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازپخش مجموعه «بچه محل» روی آنتن شبکه دو "، کلیک کنید.