برقراری 64 هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام 4242 تماس مزاحمت آمیز

رییس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از 64 هزار تماس با مرکز فوریت های اورژانس 115 تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت وگو با نادیاتور، درباره جزییات ماموریت های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع 26 هزار و 578 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این ماموریت ها 6428 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین 20 هزار و 150 نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته 64 هزار و 342 تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت: متاسفانه در این میان این تماس ها 4242 تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رییس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع ماموریت های ثبت شده در هفته گذشته، 3559 مورد حوادث ترافیکی و 21 هزار و 994 مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برقراری 64 هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام 4242 تماس مزاحمت آمیز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برقراری 64 هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام 4242 تماس مزاحمت آمیز"، کلیک کنید.