رانش زمین در فیلیپین؛ 2 اتوبوس زیر گل و لای مدفون شد

رانش زمین در فیلیپین منجر به مدفون شدن دو دستگاه اتوبوس در زیر گل و لای و در نتیجه فوت 6 تن و زخمی شدن 31 تن دیگر شده است.

به گزارش نادیاتور، این اتوبوس ها حامل کارگران معدن طلا بوده اند.

مقامات محلی می گویند رانش زمین عصر روز گذشته (سه شنبه) در پی چند روز بارندگی شدید رخ داده است.

به گزارش شینهوا، در این حادثه 31 نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است. با این حال هنوز مشخص نیست در زمان وقوع حادثه در مجموع چند نفر در اتوبوس ها حضور داشتند یا اینکه عملیات نجات ادامه دارد یا خیر.

منابع خبری در اطلاعات به روز شده اعلام کردند 46 نفر نیز همچنان مفقود هستند.

باران چندین هفته است که بخش هایی از «میندانایو» فیلیپین را تحت تاثیر قرار داده و ده ها هزار نفر را مجبور به اسکان در پناهگاه های اضطراری کرده است.

آژانس ملی بلایای طبیعی فیلیپین در آخرین به روز رسانی خود اعلام کرد حداقل 16 نفر بر اثر رانش زمین و سیل در این منطقه در هفته گذشته جان خود را از دست دادند.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رانش زمین در فیلیپین؛ 2 اتوبوس زیر گل و لای مدفون شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رانش زمین در فیلیپین؛ 2 اتوبوس زیر گل و لای مدفون شد"، کلیک کنید.