عکس | رونمایی از گران ترین ماشین کریستیانو رونالدو

به گزارش خبرگزاری نادیاتور؛ کریستیانو رونالدو که برای شرکت در بازی های ملی به اردوی تیم ملی پرتغال پیوسته پیش از سفر امروز به اسلوونی برای دیدار با تیم ملی این کشور از اتومبیل سوپرلوکس جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ورزش سه، رونالدو در خیابان های پایتخت پرتغال در حال رانندگی با فراری مدل دیتونا SP3 دیده شد. کریستیانو علاقه زیادی به ماشین دارد و این مدل فراری جدیدترین موردی است که به کلکسیون این سوپراستار فوتبال اضافه شده است. اکانت اینستاگرامی لیسبون کارز که به صورت تخصصی به بررسی اتومبیل و اتومبیلرانی می پردازد از فراری دیتونای جدید کریستیانو به عنوان “سفینه فضایی سی آر سون” یاد کرد.

2004497

گفته می شود ارزش کل ماشین های کلکسیون کریستیانو رونالدو به بیش از 20 میلیون دلار بالغ می شود اما قیمت فراری دیتونای جدید او 2 میلیون دلار ارزیابی شده و به این ترتیب این اتومبیل جدید رکورد قیمت ماشین های کریستیانو را شکسته است.

فراری دیتونای SP3 پرقدرت ترین موتور بنزینی ساخته شده توسط فراری را دارد، موتوری با 840 اسب بخار توان و 697 نیوتون متر گشتاور. ماشین جدید رونالدو در 2.85 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن 340 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

2004494

2004495

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | رونمایی از گران ترین ماشین کریستیانو رونالدو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | رونمایی از گران ترین ماشین کریستیانو رونالدو"، کلیک کنید.