نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری نادیاتور استان سمنان ،وی اضافه کرد: این نیروگاه قابلیت توسعه تا مقدار 18 مگاواتی را داراست و با افتتاح و بهره برداری از آن برای 34 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و برق تولیدی آن از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان خریداری می گردد.
مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: ظرفیت و تولید این نیروگاه یک میلیون و 200 کیلووات ساعت در ماه بوده و توان هر پنل خورشیدی 665 وات است و به طور سالیانه حدود 14 میلیون و 400 کیلووات ساعت برق تولیدی به شبکه توزیع تزریق می گردد.
حسینی نژاد با عنوان اینکه این نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرا درآمده و برق تولیدی آن به شبکه فشار متوسط استان به صورت مستقیم متصل شده است افزود: استان سمنان به دلیل بهره مندی از میانگین تابش آفتاب بالای 300 روز در سال و وجود بادهای فصلی زمینه خوبی را برای سرمایه گذاری در ایجاد و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و بادی را دارد.
گفتنی است در مجموع و با حضور ریاست جمهوری ، وزیر نیرو و هییت دولت در استان سمنان مقدار 6240 کیلووات ساعت انرژی خورشیدی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان افتتاح شد"، کلیک کنید.