هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل شمس آذر

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل شمس آذر

استقلال در نیمه اول بازی با شمس آذر قزوین برنده به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نادیاتور، تیم های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان 45 دقیقه اول استقلال یک بر صفر برنده شد.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: ——-

گل: مهرداد محمدی (21) (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر محمد نسایی، عیسی مرادی، امیر مسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع زاده و علی آزادمنش.

استقلل مطابق انتظار با حمایت تماشاگران خود بازی را تهاجمی آغاز کرد و فرصت هایی را خلق کرد که از دست رفت تا اینکه مهرداد محمدی توانست دروزاه حریف را باز کند و پس از 11 هفته موفق به شکستن طلسم گلزنی اش شد. تلاش شمس آذر برای جبران گل در نیمه اول نتیجه ای به همراه نداشت تا استقلال برنده بازی در نیمه اول شود. 

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل شمس آذر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل شمس آذر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل شمس آذر"، کلیک کنید.