همدان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی/ آمادگی پذیرش 20 هزار نفر را در هر شبانه روز داریم

به گزارش خبرگزاری نادیاتور استان همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان در این آیین گفت: مجموعه های میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر تمهیداتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی همدان اندیشیده اند.

امیررضا یوسفیان با اظهار امیدواری که مسافران نوروزی اوقات خوشی را در همدان تجربه کنند افزود: استان همدان آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد.

به گفته وی پایتخت تاریخ و تمدن دارای ویژگی های تاریخی و طبیعی منحصر به فردی است و می تواند به عنوان یکی از مقاصد سفر در کشور مطرح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز در این آیین از آمادگی پذیرش 20 هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

محسن معصوم علیزاده خاطرنشان کرد: تمامی اعضای ستاد و نمایندگان آنها در مجتمع عین القضات همدانی مستقر هستند و به مسافران خدمات ارایه خواهند داد.

وی افزود: در نوروز 1403 حدود 120 برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می شود تا محیطی شاد با رعایت شیونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان یادآور شد: در ایام نوروز 130 جایگاه سوخت در مسیرهای اصلی و فرعی استان به مسافران خدمات ارایه می دهند و 52 مجتمع خدماتی نیز در مسیرهای ورودی و خروجی استان میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

وی گفت: برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افطاری ساده در تمامی مجتمع های خدماتی به مسافران ارایه می شود تا از تقارن ماه پر فضیلت رمضان و نوروز باستانی نهایت بهره را ببرند.

معصوم علیزاده با بیان اینکه 28 نمایشگاه صنایع دستی در سراسر استان همدان دایر شده و به معرفی هنر دست هنرمندان همدانی می پردازند، افزود: تلاش می کنیم سفری خاطره انگیز برای مسافران نوروزی پایتخت تاریخ و تمدن رقم بزنیم.

آماده سازی شهر همدان

شهردار همدان در این آیین با اعلام اینکه آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را داریم گفت: اعضای ستاد سفر استان از امروز در مجتمع عین القضات همدانی مستقر و آماده خدمات دهی به مسافران هستند.

سیدمسعود حسینی اظهار کرد: شهرداری همدان اقدامات زیباسازی شهر برای استقبال از فصل بهار را انجام داده و شهر آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی را دارد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه برنامه های متنوع فرهنگی نیز توسط شهرداری برای ایام نوروز تدارک دیده شده است، افزود: تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای هموطنان از سرتاسر ایران اسلامی باشیم.

حسینی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران شکل گرفته است، گفت: نمایندگان هتل ها، اقامتگاه های بومگردی و دستگاه های خدمات رسان و انتظامی در محل ستاد اجرایی سفر مستقر شده اند و آمادگی خدمات رسانی به مسافران را دارند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همدان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی/ آمادگی پذیرش 20 هزار نفر را در هر شبانه روز داریم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همدان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی/ آمادگی پذیرش 20 هزار نفر را در هر شبانه روز داریم"، کلیک کنید.