وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع رسانی فراجا است

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع رسانی فراجا است و تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

به گزارش نادیاتور و بنابر اعلام خبرگزای پلیس؛ مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و … توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی باشد.

در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس  www.police.ir مراجعه نمایید.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع رسانی فراجا است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع رسانی فراجا است"، کلیک کنید.