کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد

نادیاتور/قزوین کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» با تالیف «آنیتا رفیعی نیشابوری» و «مهدی حمزه نژاد» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

به گزارش نادیاتور، کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» با تالیف «آنیتا رفیعی نیشابوری» و «مهدی حمزه نژاد» به بررسی زیبایی شناسی در مبحث اخلاق و سپس شاخص های زیبایی نما در کاربری های مختلف معماری پرداخته است.

از نگاه نویسندگان کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما »، در زمین زیبایی شناسی، آزادی باعث آشوب در ساختمان سازی شده است در صورتی که نماها و جداره بیرونی ساختمان ها جزء حقوق اجتماعی شهروندان است و مسیولین موظف به ساماندهی نماها هستند و می بایست برای طراحی نما ضوابط و قوانینی وضع کنند و افرادی با تخصص های مرتبط با هنر زیبایی شناسی به صورت گروهی به ارزیابی و کنترل طراحی نمای ساختمان ها و هماهنگی نما با محیط اطرافش بپردازند.

این کتاب در 242 صفحه و قطع وزیری به بهای 330 هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

پایان خبر نادیاتور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کتاب «مبانی تبیین اصول زیبایی و کارایی در نما» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد"، کلیک کنید.