کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است

نادیاتور/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است و شهرستان قوی در گرو انتخاب انسان های قوی است.

یونس فاتح در مراسم آموزشی توجیهی عوامل بازرسی انتخابات شهرستان تبریز، با بیان اینکه یکی از موضوعات نظام مردم سالاری دینی در ایران، بحث انتخابات است، اظهار کرد: عادلانه ترین توزیع قدرت در دنیا در حکومت جمهوری اسلامی ایران است و این حکومت به لحاظ حاکمیت ولی فقیه استمرار دارد.

وی با بیان اینکه در 45 سال عمر انقلاب اسلامی ایران بیش از 40 انتخابات برگزار شده است، بیان کرد: در انتخابات، مردم سرنوشت خود را انتخاب می کنند و حکومت به معنای واقعی متعلق به مردم است.

به گزارش نادیاتور به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، او با بیان اینکه مجری اصلی در کشور مردم هستند، افزود: تامین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه مسوولان است تا مردم در فضایی آرام نسبت به وظیفه قانونی خود عمل کنند تا این رویداد مانند سال های قبل خاطره خوشی را در ذهن مردم سرزمین مان رقم بزند.

پایان خبر نادیاتور 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشور قدرتمند در گرو انتخابات قوی است"، کلیک کنید.